söndag 12 september 2010

Regnig söndag.

Idag har det varit en innedag. Efter obligatoriska söndagslunchen (som jag missat i ungefär två månader) kom regnet. Alltså ingen tur upp i skogen. Eftersom jag fått blodad tand av det här med gjutning. Har jag nu en lista på ungefär hundra grejer jag vill göra. Jag fick med mej en del plastbyttor hem efter lunchen i olika storlekar och former. Underbart! Först på listan står pennställ. Istället för att åka upp i skogen åkte vi och handlade mat, fika och ljuvlig ljung.

Av min fina N fick jag igår en liten present. Det blev dock inget te i dom idag utan kaffe och cola istället. Söndasfikat smakade extra gott i nya koppar på söt tillhörande bricka!


Efter fika och film, fortfarande ösregn ute, tog jag mej ann kvasten som jag nyligen fått ärva.

Betydligt bättre!
Kommer passa fint på en krok i uteköket.
Pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar