tisdag 14 september 2010

Mysiga tisdag!

Ikväll har vi jobbat på förrådet. Det är inte mycket kvar nu. Baksidan är nästan klar, det är gruset som ska på plats. Hade, som jag skrev tidigare, tänkt göra det i helgen som var. Tidsoptimist som jag är hann jag inte alls. Framsidan är det en del kvar på, hela insektsnätet skall på plats och sen ska det upp gavel och "underbrädor". Aah jag kan inte riktigt terminologin, ni får se resultatet i bilder senare. Insektsnätet är till för att undvika getiningar som nässlar sig in och gör sina bon. Sedan är det bara stuprännorna som ska upp.


Framsidan och baksidan.
I stugis är det alltid mysigt men nu på hösten är det supermysigt. Med ljus och fotogenlampor. Just denna röda är ett loppisfynd. Jag är väldigt förtjust i den!
Kram Diana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar